Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: Zatopolice 30a, 26-652 Zakrzew lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: superdodatkipl@interia.pl.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji produktu należy wadliwy produkt odesłać na adres wraz z paragonem lub fakturą na adres podany w zakładce "Kontakt".

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony, a jeśli nie będzie to możliwe Sprzedawca zwróci zapłatę lub (po konsultacji z Klientem) zaproponuje na wymianę inny produkt.

ZWROTY

Zgodnie z ustawą z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrócić kupione przedmioty terminie do 14 dni.

Czas 14 dni na zwrot liczony jest od momentu odebrania przesyłki ("Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.") do momentu nadania paczki zwrotnej.

Zwracane przedmioty nie mogą nosić śladów użytkowania.

Przed odesłaniem przedmiot należy dokładnie zabezpieczyć.

Zwroty przyjmowane są wyłącznie z dowodem zakupu, tj. paragonem lub fakturą.

Kupujący zobowiązany jest do wysłania wraz z towarem dowodu zakupu.

Formularz oświadczenia zawierający konieczne do odstąpienia informacje:

PDF Document

Zwroty wysyłane 'Za pobraniem' nie będą odbierane.

Należności nie będą zwracane za pośrednictwem przekazu pocztowego.

Przelewy zwrotne wykonywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

W przypadku odmowy przyjęcia zwrotu produkt zostaje odsyłany na koszt Klienta.

 

WYMIANA

Wymianie podlegają oryginalne produkty z metkami oraz nie posiadające oznak użytkowania.

Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zakupionego przedmiotu.

Wymiany przyjmowane są wraz z paragonem dołączonym do zakupionego produktu, zostaje on odesłany wraz z wymienionym produktem.

Paragon jest podstawą do zwrotu, jeśli nie byłoby produktu na wymianę.

O chęci wymiany należy poinformować drogą mailową:

superdodatkipl@interia.pl

Paczkę z produktem do wymiany należy odesłać na adres podany w zakładce "Kontakt".

Koszty przesyłki z produktem do wymiany zawsze ponosi Klient.

Do przesyłki takiej należy dołączyć 12zł na przesyłkę zwrotną lub zrobić wpłatę na konto bankowe (dane do przelewu w zakładce "Formy płatności".

Niezastosowanie się do któregoś z powyższych punktów regulaminu jest podstawą do odmowy realizacji wymiany.

 

Nowości

Promocje

Producenci

Sklep internetowy na platformie SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie